Reklamační podmínky

 

Místem pro uplatnění reklamace je výhradně sídlo firmy, datem převzetí vadného zboží je datum fyzického převzetí pracovníkem firmy, nebo datum, kdy dopravce doručí zásilku na uvedenou adresu.Pokud kupující (dále jen "odběratel") zjistí závadu na zboží, na který se vztahuje záruka, doručí zboží na výše uvedenou adresu spolu s kopií dokladu o nákupu (faktury). Bez těchto dokladů nebude zboží převzato a bude vráceno na náklady odběratele zpět. Náklady na přepravu k místu reklamace hradí odběratel, dopravu zpět hradí při oprávněné reklamaci firmy KLM Europe Trading s.r.o. Zboží zasílané na náklady firmy nebude přijato k reklamačnímu procesu. Oprávněné reklamace splňující výše uvedené podmínky budou zhotoveny v zákonných lhůtách. Pozáruční opravy budou uskutečněny na základě písemné objednávky. K reklamačnímu procesu nebude přijato zboží, které bude viditelně poškozeno, nevhodně zabaleno, nebo poškozeno nevhodným zacházením v rozporu s dokumentací. Záruka se nevztahuje na závady způsobené dopravou, mechanickým poškozením, neodvratnou událostí (živelná pohroma), nepřípustným zásahem do zařízení, popřípadě jinými neodbornými zásahy. Mechanické poškození nebo změny v záručním listě provedené neoprávněnou osobou jsou důvodem pro zrušení záruky. Všechny reklamace vyřizujeme podle platného znění Občanského zákoníku a podle platného znění o ochraně spotřebitele.Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců od prodeje spotřebiteli. Při odstranitelné vadě má kupující právo , aby byla bezplatně a řádně odstraněna. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající a je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

V případě, že je kupujícím osoba, která bude předmět koupě používat v rámci výkonu své podnikatelské činnosti, tedy "nakupuje na IČ" a není tak z pohledu zákona spotřebitelem, zkracuje se doba poskytované záruky na dobu 12 měsíců.

Vrácení zásilky

Pokud nám platba za zboží delší dobu nepřijde, vyzveme kupujícího prostřednictvím mailu nebo telefonu aby si svou zásilku vyzvedl. Případně aby nás informoval, jestli zásilku přebral, či nikoliv. Pokud však kupující nestihl, nemohl zásilku převzít, kontaktuje nás a informuje o tomto problému předem. Zásilku vám na požádání pošleme opětovně. Expediční náklady budou účtovány. Prosíme zákazníky aby si na své poště kontrolovali doručení balíků. Bohužel ne vždy dostanete do schránky oznámení. Nedoručení oznámení není ale způsobeno naší chybou.

Vrácení zboží

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.

1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

2. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozím odstavci, a kupující v něm uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a případně čísla účtu pro vrácení peněz.

3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu sídla nebo provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@alinko.cz .

4. V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží částečně poškozeno, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu a vrátí tak spotřebiteli takto sníženou kupní cenu.

6. V souladu s ustanovením § 1833 NOZ na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst snížení hodnoty vráceného zboží.

7. Právo na odstoupení od smlouvy kupující v souladu s ustanovením § 1837 NOZ nemá zejména, v případě smluv:

· o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

· o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

· o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,

· o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,

· o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

· o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

· o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. holící strojky, depilátory apod.)

· o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

· o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

· o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud prodávající tato plnění poskytuje v určeném termínu,

· uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

· o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

 

Reklamované zboží prosíme zasílat pouze na adresu provozovny KLM Europe Trading s.r.o., Lešetín I/674, 760 01 Zlín

Reklamační formulář ke stažení zde